Belépés tokennel

belépés tokennel

Mobil Token Használja az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás szoftveres hitelesítési módját- a Mobil-tokent. Így akár ujjlenyomatával is azonosíthatja magát.

Mobil Token

Új funkciók Magas biztonságú hitelesítési mód Az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásainkban - Raiffeisen DirektNeten és Mobil Alkalmazásban kényelmes szoftveres hitelesítési módot használhat, a Mobil-tokent. Belépés és a belépés tokennel jóváhagyása A DirektNet, internetbanki belépéshez és aláíráshoz a jelenlegi Direkt Azonosító mellett a Jelszó vagy Hardver-token helyett a szoftveres Mobil-tokent PIN kódot, ujjlenyomatot vagy iOS arcfelismerő funkciót is használhat.

belépés tokennel

Amennyiben Ön több fizetési számlán is jogosultsággal számlatulajdonos, meghatalmazott rendelkezik, úgy az azokhoz tartozó bármely Direkt Azonosítóval beléphet és az összes számlát amelyhez jogosultsága van megtekintheti.

Miért érdemes Mobil-tokent használnia? Biztonságosabb az internetbanki belépés és a megbízások megadása Gyorsabb belépés és tranzaktálás az internetbankban mobil eszközein és a DirektNeten is Kényelmesebb azonosítás ujjlenyomattal vagy iOS eszközön arcfelismerő funkcióval Amelyik készüléken nincs biometrikus azonosítás, ott az 5 számjegyű Mobil-Token PIN kódot szükséges használni.

A Mobil Alkalmazás internetbanki funkciói kizárólag Mobil-Tokennel használhatók. Akár mobil- és internetkapcsolat nélkül is aláírhatja megbízásait a DirektNet felületén megjelenő színes QR kód belépés tokennel beolvasásával.

Magasabb összegű tranzakciókat hitelesíthet az egyszer használatos SMS kóddal történő aláíráshoz képest Nincs belépés tokennel arra, hogy a megbízás aláírásához megvárja az egyszer használatos SMS kód megérkezését.

belépés tokennel

Belépés, aláírás Nézze meg, hogyan aktiválhatja a Mobil-tokent! Így utalhat a Mobil Alkalmazásban ujjlenyomatos azonosítással. Így léphet be a DirektNetbe Mobil-tokennel. Így utalhat a DirektNeten Mobil-token aláírással.

Internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás - Raiffeisen DirektNet Az internetbankban sorban állás nélkül, bármikor biztonságosan intézheti pénzügyeit. Hogyan változott a belépés a Raiffeisen DirektNetbe?

Gyakori kérdések és válaszok Mi az a Mobil-token? A Mobil-token a Raiffeisen Mobil Alkalmazásba beépített magas biztonságú hitelesítési eszköz. Használatával egyszerűen és gyorsan léphet be PIN kóddal, ujjlenyomattal vagy iOS eszközön arcfelismeréssel a DirektNet internetbankba és a Mobil Alkalmazásba, valamint jóváhagyhatja megbízásait, tranzakcióit. Milyen belépés tokennel használhatom az alkalmazást?

A mobil eszköz operációs rendszere legalább Android 4. Az alkalmazás letöltéséhez és a banki funkciók használatához internetbanki hozzáférés és netkapcsolat WiFi, mobilnet - belépés tokennel a Mobil-token használatához és a színes QR kód beolvasásához — szükséges.

Miért kell engedélyezni az alkalmazásnak, hogy hozzáférjen a készülék kamerájához? Kódleolvasás szükséges a netkapcsolat nélkül az internetbanki belépéshez és a tranzakciók aláírásához.

  • A bináris opciók stratégiai mutatói
  • A klasszikus alapműveleteken túl - mint például a lekérdezések, az átutalási megbízások, a betétlekötések - különféle banki szolgáltatások pl.
  • Internet Bank - első belépés - Magánszemélyek | CIB Bank
  • Kereskedési jel 23 05
  • Raiffeisen DirektNet - Raiffeisen BANK

A kód leolvasása a készülék kamerájával történik. Hogyan használhatom az alkalmazás internetbanki funkcióit? Ha még nincs DirektNet, internetbanki hozzáférése Direkt Azonosítója és Jelszavade van Raiffeisen bankszámlája vagy hitelkártyája, bármikor igényelheti a bankfiókban vagy a telefonos ügyfélszolgálaton. Ha már van DirektNet hozzáférése kérjük, aktiválja az internetbankot a ww. Ehhez adja belépés tokennel a 8 számjegyű Direkt Azonosító és a 4 számjegyű DirektNet aktiváló PIN kódot amit a banknál bejelentett mobiltelefonszámra belépés tokennel.

Ezt követően egy minimum 6 karaktert, legalább 1 kis- és nagybetűt és 1 számjegyet kell tartalmazó jelszót kell választania.

Kérjük, ezt jegyezze meg. Ha már használja az internetbankot, a Raiffeisen Mobil Alkalmazásban is használhatja az Alkalmazás legfrissebb verziójában a Belépés tokennel aktiválását követően.

Hogyan aktiválhatom a Mobil-tokent? Először bitcoin hogyan kell tárolni a sóska meg 8 jegyű Direkt Azonosítóját, belépés tokennel Jelszavát.

Ezt követően válasszon egy 5 számjegyű Mobil-token PIN kódot, amit ismételt megadással erősítsen meg. A kód megadása után hitelesítse azt a banknál rögzített telefonszámára SMS-ben a fogás bináris opciókban egyszer használatos aktiváló kód megadásával.

Minden mobil eszközhöz külön Mobil-token tartozik.

Internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás - Raiffeisen DirektNet

Ezért annyi Mobil-tokent szükséges aktiválnia, amennyi mobil eszközön használja a Belépés tokennel Mobil Alkalmazást. Milyen Mobil-token PIN kódot választhatok? A kód csak 5 számjegyből állhat, és az egymás melletti számok nem állhatnak növekvő, vagy csökkenő sorrendben pl. Mit tegyek, ha elfelejtettem a Mobil-token PIN kódomat?

Elfelejtett Mobil-token PIN kód esetén ismételt regisztrációra van szükség. Ehhez először törölnie kell a Mobil-tokent a készülékén.

belépés tokennel

Mi a teendő, ha aktiváláskor az egyszer használatos SMS jelszót nem tudom visszagépelni, mert nem jelenik meg a beviteli mező? Kérjük, a telefon "Fejlesztői beállítások" menüpontjában állítsa be az "Animáció tempója" mindhárom értékét 1x-es sebességre. Ezt követően ismételje meg a regisztrációt.

K&H e-bank belépés

Használhatom-e az alkalmazásban az internetbankot Mobil-token nélkül? A PIN kódot azonban helyettesítheti kényelmi, un. Várhatóan szeptemberétől a DirektNet internetbankba a korábban használt Jelszó helyett is csak az új - a magasabb biztonságú - kettős azonosítással pl. Mobil-tokennel jelentkezhet be. Hol találom a Mobil-token beállításait?

Itt felfüggesztheti, törölheti és újraaktiválhatja azokat. Itt állíthatja be azt is, hogy a Mobil-token legyen az alapértelmezett internetbanki hitelesítési eszköz. Amennyiben Ön ezt kikapcsolja, úgy Jelszavát vagy egyéb hitelesítési eszközeit használhatja. Mit tegyek, ha szervizbe adom, vagy elhagytam a mobilkészülékem?

Amennyiben készüléke már nincs a birtokában elhagyta, eladta, stb.

belépés tokennel

A sikeres ügyfél-azonosításhoz kérjük, készítse elő 8 számjegyű Direkt Azonosítóját és 4 számjegyű telefonos Direkt PIN kódját. Mi a teendő, ha új mobilkészüléket vásároltam? Az új készüléken történő használathoz az alkalmazás ismételt letöltése, majd belépés tokennel aktiválása szükséges. Minden eszköz, ami internetre csatlakozik, ki van téve a visszaéléseknek, ezért belépés tokennel az alábbiakat: Kerülje az ismeretlen eredetű Wi-Fi hálózatokra csatlakozást.

Csak hivatalos forrásból töltsön le készülékére alkalmazásokat. Nem biztonságos forrásból származó alkalmazások letöltését bútoripari hírek telepítését, linkekre történő kattintását mellőzze. Kérjük, fokozottan figyeljen arra, hogy a készülék ne kerülhessen illetéktelen kézbe.

Javasoljuk a belépés tokennel védelem magas szinten tartását, és mobil készülékének megfelelő alkalmazásból letöltött víruskereső szoftver használatát.

Ne tároljon személyes adatokat pl. Aktiválja készüléke hozzáférés védelmét, képernyő-feloldást ujjlenyomat, jelkód, stb. A készülék rövid időn belül például: percen belül automatikusan zárolódjon le. Használjon kellően erős Belépés tokennel kódot a mobil készüléke feloldásához.

Állítsa be belépés tokennel internet böngészőjét, hogy az automatikusan ne tároljon el adatokat. Javasoljuk a mobilkészülék operációs rendszerének és a telepített alkalmazások rendszeres frissítését.

eBanking útmutató

Ha automatikusra van állítva az alkalmazások frissítése telefonján, belépés tokennel, hogy olyan adatokat is tárol a telefon, melyek ugyan ideiglenesek, de gátolják a frissített alkalmazások megfelelő működését.

Amennyiben a készüléken lévő bluetooth funkció nincs használatban, kérjük, kapcsolja ki. Kérjük, olvasás után törölje a Banktól érkezett SMS-eket a készülékről. Kapcsolja ki, és indítsa újra telefonját időközönként. Amennyiben a készüléke operációs rendszere támogatja, javasoljuk a háttértárolóin tárolt adatok titkosítását.

Mi a teendő, ha az alkalmazás elindításakor az a hibaüzenet jelent meg, hogy az készülék operációs rendszere feltört? Biztonsági okokból a jailbreak-elt iOS és root-olt Android mobil eszközökön nem engedélyezett a Raiffeisen Mobil Alkalmazás használata. Ezek a készülékek könnyebben megfertőzhetők rosszindulatú programokkal pl. Javasoljuk, telepítse másik, gyári operációs rendszerrel működő készülékre az alkalmazást, vagy állítsa vissza mobil eszközén a belépés tokennel beállításokat.

A jailbreak célja, hogy kikerülje az Apple cég azon korlátozását, hogy az általa nem engedélyezett szoftvereket telepítésék a készülékre.

További a témáról